Sunday, March 28, 2010

Wedding Planning Convention @ Dewan Tun Rahah, KL

.
Semalam kami berada di Dewan Besar Tun Rahah, Menara Yayasan Tun Razak, Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur, memberi perkhidmatan MCP (Multi-Camera Production) sempena Wedding Planning Convention 2010 anjuran UiTM Puncak Alam (Sutera Oganizers).

Agak gemilang juga majlis itu dan sememangnya memerlukan perkhidmatan MCP. Tanpa khidmat MCP maka banyaklah segmen acara di pentas yang tidak dapat dinikmati secara dekat oleh hadirin. 'Dekat' bermaksud imej dipapar secara Close Up dan Medium Close Up. Hadirin akan berpuashati dapat menikmati wajah dan fesyen yang muncul dalam majlis sekalipun mereka duduk jauh dari medan acara.

Antaranya, wajah kedua mempelai yang dirai (pasangan pengantin Fahimi dan Sarah), acara merenjis, 3 segmen pertunjukan fesyen, pertunjukan silat dan kompang, persembahan muzik dan nyanyian, semua ini dapat dinikmati secara 'dekat' melalui dua skrin besar yang terdapat di dua sudut dalam dewan. Demikian juga ketika ucapan dan seminar berlangsung, penyampaian pengucap dan ahli panel dapat lebih dihayati melalui liputan langsung MCP ala-ala di TV tampaknya.
.

No comments:

Post a Comment